Buenos días,
Estoy teniendo desde hace tiempo en dos webs, envíos duplicados, es decir, cuando un cliente solicita una cita previa a través del formulario, nos llegan dos correos a nosotros (administradores) y dos correos a ellos (usuarios). No sabemos a que es debido ni como corregirlo.
Enviamos hace meses una solicitud a soporte pero no hemos recibido respuesta. Habría alguien que por favor nos pueda ayudar, nos urge bastante.
Muchas gracias de Antemano.
-------
Google Translate
Good morning,
I have been having duplicate shipments on two websites for a long time, that is, when a client requests an appointment through the form, two emails arrive to us (administrators) and two emails to them (users). We do not know why it is due or how to correct it.
We sent a request to support months ago but we have not received a response. Would there be someone who can help us please, we are very urgent.
Thank you very much in advance.
Estoy teniendo desde hace tiempo en dos webs, envíos duplicados, es decir, cuando un cliente solicita una cita previa a través del formulario, nos llegan dos correos a nosotros (administradores) y dos correos a ellos (usuarios). No sabemos a que es debido ni como corregirlo.
Enviamos hace meses una solicitud a soporte pero no hemos recibido respuesta. Habría alguien que por favor nos pueda ayudar, nos urge bastante.
Muchas gracias de Antemano.
-------
Google Translate
Good morning,
I have been having duplicate shipments on two websites for a long time, that is, when a client requests an appointment through the form, two emails arrive to us (administrators) and two emails to them (users). We do not know why it is due or how to correct it.
We sent a request to support months ago but we have not received a response. Would there be someone who can help us please, we are very urgent.
Thank you very much in advance.