Sinds ongeveer 10 dagen worden er ineens geen e-mails meer verzonden na het indienen van een formulier. De ingediende formulier zijn wel te zien in Chronoforms zelf. Ik heb geen instellingen gewijzigd in Chronoforms en/of Joomla. Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken? Ik heb al geconstateerd dat het niet als spam wordt tegengehouden. Het gaat om een Joomla 5 website.
Hi martien
Most probably your web server mail settings have changed, are you using PHP mailer or SMTP ?
Does your Joomla send the test mail when you test it at the Joomla Global Configuration ?
Hallo Max,
Hartelijk dank voor de reactie. Op de website gebruik ik PHP Mailer en en de Joomla test (vnuit de algemene Joomla configurate) werkt wel.
Zou mijn probleem opgelost kunnen zijn met Chronoforms versie 8?
Vriendelijke groet,
Martien Naarding
if this is the case then your Email action may have wrong settings, you need to set the Recipients to match the Recipients of the Test Mail in your Joomla Global Config, also remove any CC, BCC, From or Reply settings
Does this make it work ?
