Automatisch e-mail verzenden na indienen formulier werkt ineens niet meer met Chronoforms 7

Sinds ongeveer 10 dagen worden er ineens geen e-mails meer verzonden na het indienen van een formulier. De ingediende formulier zijn wel te zien in Chronoforms zelf.  Ik heb geen instellingen gewijzigd in Chronoforms en/of Joomla. Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken? Ik heb al geconstateerd dat het niet als spam wordt tegengehouden. Het gaat om een Joomla 5 website.

Max_admin 5h ago

Hi martien

Most probably your web server mail settings have changed, are you using PHP mailer or SMTP ?

Does your Joomla send the test mail when you test it at the Joomla Global Configuration ?

Max, ChronoForms developer
ChronoMyAdmin: Database administration within Joomla, no phpMyAdmin needed.
ChronoMails simplifies Joomla email: newsletters, logging, and custom templates.

Hallo Max,

Hartelijk dank voor de reactie. Op de website gebruik ik PHP Mailer en en de Joomla test (vnuit de algemene Joomla configurate) werkt wel.

Zou mijn probleem opgelost kunnen zijn met Chronoforms versie 8?

Vriendelijke groet,

Martien Naarding

Max_admin 26m ago

if this is the case then your Email action may have wrong settings, you need to set the Recipients to match the Recipients of the Test Mail in your Joomla Global Config, also remove any CC, BCC, From or Reply settings

Does this make it work ?

Max, ChronoForms developer
ChronoMyAdmin: Database administration within Joomla, no phpMyAdmin needed.
ChronoMails simplifies Joomla email: newsletters, logging, and custom templates.
You need to login to be able to post a reply.